Mat

Hej!
nu har jag och mina stora
systrar varit och handlat
lördags godis och lunch,
jag och hanna ska dela på
en pizza och ett paket billys pannkakor:)
men det här är första
inlägget jag gör och jag vill
bara berätta att jag heter märta och
att jag har jätte bra humor och jag gillar
gymnastik.
Min favorit film heter Alvin och gänget!
så nu vet ni lite om mig:)

jag sa ju att jag hade bra humor,
tar kort på mammas gröt:)

min och hannas lunch:D


jag är både bra fotograf och
modell, men det är nog bara för
att alla tycker att jag e så söt! :)


Det är min jätte snälla och fina storasyster
Hanna som hjälper mig med bloggen
eftersom jag inte kan läsa själv,
men jag kan egentligen skriva,
fast inte så fort....
Hannas blogg:
http://xxxhannaxxx.blogg.se
Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg:)

Hej då!  :D


Kommentarer
Postat av: Sigrid

men vafan hanna? hahahaha

2011-12-03 @ 12:20:47
URL: http://siigridl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0